17 nov. 2010

Mă ascund printre rândurile vieții.



Încercând din răsputeri, fără rezultat, să îmi recapăt speranța de mult pierdută stau în loc, în timp ce lumea își continua sensul vieții în neștiință. 
Cum faci să trăiești fără să cunoști iubirea, fără să cunoști privirea nemuririi din brațele celuilalt. 
Cum faci să crezi că se poate trăi fără dragostea nemăsurată pentru cineva?..
Nu înțeleg; probabil ceva e greșit în mine. Sunt singura care s-a oprit în loc, rămânând fără putere după ce un sentiment mi-a înghețat în suflet. 
Și totuși nu toți și-au găsit perechea, nu. Mai sunt cei ce se amăgesc că pot continua monotonia cotidiană fără un strop de fericire, fără a ști că tristețea e cauzată de lipsa de dragoste..

3 comentarii:

  1. Cat de real este ce descrii prin aceste randuri... Cri :-<
    Cunosc sentimentul :o3

    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ... imi place muult cum scrii, ti-am spus :X
    Ador !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi muuult , Buuuu <3
    Doar ca nu scriu ceea ce as vrea, din pacate...

    RăspundețiȘtergere