23 nov. 2010

Simt cum durerea imi cutremura toti muschii corpului, ca un freamat adanc..


Ma gandesc la despartire, nu stiu daca are sens. N'am fost niciodata impreuna, iar acum, singura posibilitate pentru a ne vedea se iroseste. Mi'ar ajunge o secunda, una singura, in care sa iti aud notele caldei voci ce patrunde in adancul sufletului meu pacatos, atat, sa imi rapesti gandul pe viata, in timp ce eu sunt aici.. Aici, asteptand acele cuvinte mincinoase care Imi incalzeau inima incet. Imi innec gandurile in lacrimi sarate, si ma abandonez trecutului plin de amintiri si clipe ce acum imi lipsesc enorm, ca aerul ce un timp imi reimprospata setimentul iubirii. Nu'ti pasa, stiu. Ai ar trebui sa incetez sa scriu ceva ce tu nu vei citi vreodata, ceva ce nu ai intelege oricum..

2 comentarii:

  1. :((
    Uite 2 melodii pe care le iubesc :-<
    Le-am ascultat pana acum mai devreme, de vreo 2 ore, de cand am ajuns acasa, in continu ... si am plans :((((

    Despre ce ai scris, nu mai am cuvinte...
    Pentru ca pur si simplu traiesc, simt si inteleg perfect ... citind tot ce ai scris acolo :-<
    Dooaare, stiu... Iti sfasie sufletul, ti-l arde :((
    Ce inseamna sa iubesti ... ?! Sa-ti legi fericirea, sufletul, intreaga fiinta si viata ... de un simplu om ca si tine. Un om, la fel de imperfect ca noi toti.
    Lupta ce-ti mistuie tot interiorul, fiind mai dureroasa decat ai putea explica prin orice cuvinte... Si totusi celuilat sa nu-i pese, nici macar atunci cand incerci sa o faci.
    Ce rost au toate astea, ce logica ... ce sens, ce rasplata? Se merita ... oare?

    http://www.youtube.com/watch?v=Tz1Sa_X0iD4

    http://www.youtube.com/watch?v=8gxTvscutek&feature=fvst

    RăspundețiȘtergere
  2. Se zice ca iubirea merita orice..Dar iubirea cere totul, si imposibilul, si tu ramai cu nimic, pt ca atunci cand nu mai are ce cere, pleaca...

    RăspundețiȘtergere