23 dec. 2010

Iubesc un Demon.

Iubesc un Demon.
Da, intotdeauna l'am iubit.Inconstient, printre lacrimi si'a facut loc in inima mea uscata de suferinti.Nu a udat'o, sa isi revina.I'a dat foc sa arda de sperante, sa se nelinisteasca de dor si de iubire.. A uitat sa'mi zica sa nu'l iubesc, ca'mi este Nordul, eu Sudul lumii acesteia. El mi'e demon, eu nu sunt inger, eu sunt umana, dar apartinem a doua lumi diferite.
O umana incearca sa salveze un demon, ars de singuratate. Aceasta este viata mea, sa risc pentru iubire patimasa, s'ascund al meu fior cand ii aud glasul, sa mor de'o dragoste ranita, poate. Viata mea apartine lui acum, indiferent de voia ingerului meu pazitor. Acum voi zice „El e demonul meu pazitor, el e totul..”.
Nu am cuvinte sa'mi descriu inima ce plange, las loc lacrimilor ce usor cad in abisul cuvintelor.. Ce'mi esti tu, ca mi'ai rapit sufletu si m'ai facut sa te iubesc necontenit, sa vreau sa mor pentru a te salva?Si nu pot inceta sa cred ca nu te merit, sa'mi vad in tine viitorul, glas al dulcei dezmierdari.
Tu imi esti demon, dar ghiarele'ti ascunzi de mine.
De ce ma vrei?
De ce ma lasi sa te iubesc, sa imi fac rau arzand in flacari pierzatoare?
De ce ma vrei pe viata'n iadul tau, sa ma iubesti, sa'mi dai sperante?..
Stiu ca nu'mi vei face rau, nu poti. Nu mi'e frica de nimic, moartea parca mi'e aproape oricum, nu voi mai fi. Iti vei vedea de drum, eu, de unde voi ajunge apoi, voi avea grija de sufletul tau.
Nu pot sa te ajut acum, e drept. Nu ma asculti, nu vrei. Odata ce ma vei privi te vei lasa in seama mea complet, nu te voi dezamagi niciodata.-- Te iubesc”
Si totusi simt ca nu'l merit. Zice ca am sufletu curat si ca e multumit acel mic inger de mine, imposibil. Am sufletul patat de patimi, inima putreda de iubire neimpartasita, neconsumata, nu e langa mine. Crede ca stie, ca'mi stie viata, dar nu'si inchipuie prin ce'am trecut, si nu va afla niciodata..
Plang.. Doua ore e de'ajuns? Nu stiu...
Ma voi linisti curand? Nu stiu...
Voi reusi sa fac ceva util vietii acesteia? Nu stiu..Nu cred..
Il voi iubi mereu, voi incerca sa'l ajut? DA.. Asta o voi face mereu, chiar de stiu ca ma va refuza, chiar de stiu ca probabil e totul inutil, voi incerca..
Demonul meu.. Il iubesc, si e tot ce conteaza..

2 comentarii:

  1. ;((((((((((((( nu mai pot...sufar incontinuu dupa cineva care chiar nu merita....am facut atatea pt el....si nimik..

    RăspundețiȘtergere
  2. ....Stii, toata lumea isi da seama intr'un tarziu ca nu a stiut sa pastreze pe cei care i'au iubit cu adevarat. Sa nu regreti ceea ce simti...

    RăspundețiȘtergere