31 dec. 2010

Intoarce'te..

 
Simt ca te'am pierdut, te am departeUnde ai plecat, oh inima pustie..De ce'ai plecat de langa mine?De ce n'ai zis ca nu ti'e bineSi'ai asteptat atata vreme timpurieSa'mi zici ca acest suflet se desparte..
Te simt plecat, meleaguri mari de dorStrabat o lacrima ce'si face loc treptatEu te'am pierdut sau ai ramas?N'aud al sufletului glas..Ai innecat un sentiment curatCe trebuia a fi nemuritor..
Intoarce'te pribeag si uita'te in urmaSa vezi ce lasi, un suflet ratacit si golCe zbiara'n noapte, intr'un parc, la lunaPe'o raza argintie si'albastru sclipitor...
Intoarce’te si spune’mi ca’mi vei fi mereuMireasma ce ma’mbata in cuvinte dulci..Promite’mi ca nu ma lasi, de’mi va fi greuSi vei pazi a mele flori, a melei cruci..Intoarce’te, priveste’ma in ochiSi uita pentru’o clipa ca traiesti in flacariUimeste’mi gandurile dulci in zori,Transforma toata durerea mea in nuferi..Intoarce’te sa’mi spui ca ma iubestiRamai, dar nu de mila de vei vrea..Promit ca fericit vei fi in veciDe ma vei vrea, sotia ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu