25 mai 2011

Sick Liar..

A fost frumos...
A fost frumos sa ma amint ca as putea avea un viitor alaturi de tine... Dar am gresit atat de mult incat nu, nu te mai poti intoarce. Te'am mintit,desi am facut'o pentru binele nostru, pentru a evita o cearta.. 
Dar probabil ar fi fost mai bine daca as fi recunoscut cat de rau imi faci, si m'ai fi parasit cu pretextul acela cu ceva timp in urma. Raman fara cuvinte, acum las doar lacrimi sa vorbeasca si sa spuna cat de greu imi este sufletul. Si DA, vreau cu toata puterea sa ma eliberez.. Mi'ai spus sa nu'mi fac rau, pentru ca si tu iti vei face, mi'ai spus ca ma iubesti cu toata inima, dar te'am mintit si iti este frica sa repet mereu greseala asta, chiar si dupa ce am aflat cat de mult de doare totul.. Mi'ai spus sa raman in viata, daca si eu te iubesc din toata inima, si sa te astept, ca poate peste zece ani, rugandu'ma mereu de acum, vom fi impreuna. 
Mi'ai spus ca poate ne vom reintalni, si ca nu vei mai fi cel ce ai fost cu mine pentru mult timp, dar.. Vei tine ascunsa in inima ta iubirea pentru mine,si ca vei spera din toata fiinta ta ca te voi iubi si eu si voi lupta sa te gasesc, sa'ti demonstrez ca sunt dispusa sa fiu sincera. Asta mi'ai zis. Ai stat sa ma rogi doua ore sa nu ma arunc, desi stii bine ca intr'un final o voi face, si imi spuneai ca ma iubesti, dar nu mai poti.. Nu mai poti sa treci cu vederea..
Si incredibil, dar inteleg. Stiu cat rau ti'am facut.. Si stiu ca probabil nu ma vei ierta usor,si daca se va intampla, nu va deloc curand.
Opt luni.. A fost frumos sa cred ca m'ai fi acceptat asa cum sunt, si m'ai fi invatat sa fiu asa cum tu iti doreai... Ti'ai dorit doar sa fiu sinceram o ultima oara.. Si am gresit......

Dar vezi, nu pot sta fara tine, nu pot exista.. Nu'mi mai pot vedea ziua de maine fara tine.. Si atunci, ce sa fac?..
Mai am doar cateva pagini pentru a termina cadoul de ziua ta, iti voi trimite tot ce ti'am scris, cu speranta ca vei citi si vei intelege de ce am facut toate astea.. Dupa care, vantul va avea grija de mine..
E inutil sa continui sa ma mint ca vei reveni, stiu ca nu o vei face, tocmai de asta te implor.. Nu uita ca poate singurul adevar din mine este ca TE IUBESC. Si nu am vrut niciodata sa te pierd, dar am facut'o.. Si acum m'am pierdut si pe mine..........Nu voi accepta niciodata sa traiesc fara tine, si de asta iti spun......
Adio, ingerul meu......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu