2 iun. 2011

Parte din mine..


M'am ascuns in mine vrand sa dispar din viata celorlalti. Dar, n'am reusit decat sa uit.. Sa uit de cum am fost si ce as fi vrut sa fiu.. Sa uit de visele'mi desarte si sperantele moarte si cazute din copilarie..

Am lasat lumea sa preia bucati din mine, fara a trage o linie de limita in dreptul inimii. Nu eram pregatita, si nici acum nu sunt,desi.. E prea tarziu.

Nu a mai ramas nimic din mine, din "EU" cea adevarata,ce candva visa la o viata fericita. Au luat tot din mine,incat nu a mai ramas nimic,in afara propriei mele iluzii,ce acum este exact ceea ce nu as fi vrut niciodata sa devin, dar.....

Iubirea ia totul, pana insasi sufletul..Insa uita sa mai dea ceva in schimb...Ceva oricat de minuscul sau nesimnificativ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu