14 iun. 2011

Singurul Adevar


"-Si daca totul a fost un vis, de ce acum plang ca s'a terminat?...-

  -Pentru ca nimic dureaza la nesfarsit...-

  -Imposibil, dragostea ce o simteam in vis nu a disparut, nu poate.. Nu o las eu sa dispara, si nu o voi lasa nici atunci cand voi fi doar lut, pentru ca e insasi viata din mine, insasi lumina in atat intuneric..-

  -Trebuie sa o lasi sa plece.. Intelege ca nu are rost, e doar o iluzie!-
 
  -NU, nu este doar o iluzie. Este REAL, mai real decat crezi. Si daca ai vrea, daca ai crede, ai putea sa si atingi sentimentul din mine, tocmai pentru ca exista poate mai mult decat existam noi toti pe Pamant..-
  
  -Tresteste'te, nu exista lucru care sa existe mai adevarat decat noi! Nu mai visezi acum, incearca sa vezi realitatea..-
  
  -Eu vad realitatea: vad cum iubirea stapaneste orice miscare din mine, cum ma face sa lupt sa regasesc acel vis, acel inger.. Eu vad toate astea, aceea oarba esti tu..-
  
  -Sunt doar copilarii, in cateva zile nici nu'ti vei mai aminti de visul tau tampit. Acuma lasa'ma cu prostiile tale in pace!-
  
  -Tu nu gandesti cu inima.. Nu vezi ca acel vis e parte din mine. Este 99% iar eu sunt restul de 1%. Probabil daca ar inceta sa bata intr'o zi acea iubire din mine, nu as mai fi, existenta mea ar ramane doar o amintire.. Dar visul nu dispare, nu poate.. A trait deja 8 luni in mine, si va continua sa traiasca pana in veacurile cele mai indepartate...-"
 

Nu poti nega dragostea din tine, niciodata.. Uneori poate fi singurul adevar ce te calauzeste pretutinde in viata, si nu te abandoneaza niciodata, oricat ai gresi.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu