5 iul. 2011

Maybe..

Poate intr'o zi te vei gandi din nou la noi, la ce eram candva si ce am fi putut fi....
Poate iti va fi dor, si iti vei dori sa ma reintalnesti ca prima oara, sa ma strangi in brate asa cum nu ai facut'o niciodata, si sa'mi soptesti ca deseori inca ma visezi cum te alint....
Poate pe strada pe care ai ales'o voi mai fi si eu, chiar si pentru o secunda, in care sa'ti soptesc ca te iubesc la fel de mult ca totdeauna, sau poate chiar mai mult...
Poate ma vei lua de mana si ma vei opri din a'ti pleca din nou departe...
Poate ma vei mai vrea alaturi pentru restul zilelor de atunci, si vei avea grija de mine asa cum mi'am dorit mereu...
Poate vei reusi sa intelegi ca ceea ce simt pentru tine nu dispare in timp, si'ti vei da seama ca sunt mereu oprita in timp si spatiu, asteptand momentul trezirii tale...
Poate intr'o zi vei reusi sa vezi printre randurile durerii mele, sa poti zari fericirea iubirii ce'ti port...
Poate toate astea se vor intampla, sau...
Eu te iubesc, incearca sa nu uiti asta niciodata, oricare va fi calea ta...

2 comentarii: