24 sept. 2011

Anunt Important..

La scurt timp dupa publicarea acestui post, voi sterge definitiv blogul..
Motive destul de personale; persoana caruia ii este dedicat orice de pe acest micut site m'a dezamagit enorm... Si nu doar prin ce a facut, ci si pentru ca nu a avut curajul sa fie sincer si sa nu'mi mai dea iluzii si sperante false. in timp ce defapt sufletul lui nu'mi mai apartinea de mult Mie..
Probabil nu voi mai scrie deloc..... Nu stiu daca ma mai simt in stare sa o fac...
Imi pare rau...

7 comentarii:

  1. :( Sper sa iti treaca si sa nu inchizi blogul:( Sau daca o faci sa revii curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu închide:( schimbă subiectul blogului, scrii frumos şi tocmai te-am descoperit. Nu merită să faci asta pentru un EL. sunt boi de obicei şi boi vor rămâne..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca faci bine sa renunti la blog,aici sunt gandurile,trairile tale.Chiar daca te-a dezamagit si suferi dupa acel cineva nu trebuie sa inchizi blogul.Ar fi pacat,pentru ca scrii foarte frumos si pote ca daca vei scrie in continuare ai sa treci mai usor peste greutati.Gandeste-te bine inainte sa il inchizi.
    Iti doresc o zi frumoasa si din indepartari iti trimit imbratisari>:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Cry...poate sunt un pic dura, dar cred ca te-ai amagit singura.

    RăspundețiȘtergere
  5. iti trebuie curaj sa nu renunti...si tu nu imi pari a fi o fricoasa...cred ca nu stii inca cat de curajoasa esti...
    te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. de cele mai multe ori în viaţă marile dezamăgiri vin tocmai de la oamenii care înseamnă cel mai mult pentru noi; nu am habar de ce, dar aşa se întîmplă, poate pentru că sîntem o specie ingrată. eu nu îţi voi da sfaturi sau reţete miraculoase, aşa ceva nu prea există atunci cînd e vorba de sentimente. dacă simţi nevoia să mai povesteşti din cînd în cînd cu un necunoscut, mă găseşti pe blogul meu sau la id-ul de mess care apare jos în dreapta. şi nu uita că:
    http://www.youtube.com/watch?v=2iID4RbRorY

    RăspundețiȘtergere
  7. Si totusi nu l-ai sters.Continua! Nu scrii aici doar pt o persoana care te dezamageste, scrii pt noi care te citim!

    RăspundețiȘtergere