13 dec. 2011

Old Story.

Am iubit şi eu odată
Fără regrete şi păcate'amare;
Am iubit cu inima curată
Trimitându'i de departe sărutare..

Am iubit şi am gresit in timp,
Si mi'am pierdut încrederea deplină ;
Iar când am vrut relua al vietii ritm
I'am pierdut privirea, pielea'i fină ...

Am fost mintită şi trădată 'n rândul meu,
Si chinuri mari m'au apăsat o vreme;
Dar nu am mai putut răbda acel greu
Lăsându'mă pradă acelor temeri..

Nu s'a gândit ce joc periculos juca,
Si n'a văzut cum viata'mi dispărea uşor;
Prin inima'mi şi suflet se plimba
Lăsând mereu î n urmă adâncul dor...

A plecat... Si nu s'a mai întors de fel,
A vrut o fericire ce să'l tină'n viată;
Nu moarta vie sa'i impiedice al lui tel
Si ce sa'i ardă orice sperantă..

Rămasă sa astept lumina dragă
Ce să'mi aducă iar suflare;
Poate chiar el, să se intoarcă...
Sau poate alt , condus de'a mea strigare..

Dar de'a iubi, curaj nu am,
Vărsat'am sânge'n jurământ şi vise
în dragoste plăpândă gram cu gram,
Ce m'a condus în iaduri triste..

Ajută'mă să nu regret, să pot uita
Tot ce'am iubit şi ce iubesc şi azi, pe'ascuns;
Nu mă lăsa în suferinti, de'ai vrea
Să pot să simt ceva de nepătruns...

Ajută'mă de îti sunt dragă doar putin,
Si şterge pielea mea de lacrimi sângerii;
Nu mă lăsa'n a mortii crudu'i chin
Salvează'mă de pe cărările pustii..”

2 comentarii:

  1. Minunata Cry ca de fiecare data!Ador fiecare vers..extrem de frumos. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din inima,Rox >:d< !! dar nu sunt mai talentata ca tine ! :X

    RăspundețiȘtergere